Co bude náplní Vaší práce:
• podpora klientů při činnostech v kuchyni
• spolupráce na individuálním plánování a vedení písemné dokumentace o průběhu poskytování služby
• nákup surovin, plánování jídelníčku, vaření s klienty i samostatně
• odpovědnost za pokladnu kuchyně a vedení související administrativy
• účast na poradách, supervizích, týmových výjezdech, vzdělávacích a PR akcích
Jakého spolupracovníka hledáme:
• kreativního a organizačně schopného člověka
• samostatného, zodpovědného a spolehlivého, manuálně zručného a fyzicky zdatného
• týmového hráče s dobrými komunikačními dovednostmi
• někoho, kdo má opravdový zájem o tuto práci a přistupuje k ní s nasazením
• zvládá náročnější situace s klidem a rozvahou
Co Vám nabízíme:
• práci na plný úvazek – 8 hodinové směny (pondělí - pátek)
• zázemí stabilní neziskové organizace,
• přátelský a vzájemně se podporující tým
• smysluplnou práci, která má skutečný dopad
• příspěvek na stravování, pět týdnů dovolené, vzdělávání
• čtvrtletní prémie
Co musíte splňovat:
• minimálně střední vzdělání s výučním listem nebo střední vzdělání s maturitou
• absolvovaný akreditovaný kvalifikační kurz pracovníka v sociálních službách (možno doplnit po nástupu
• trestní bezúhonnost
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• dobrou znalost práce na PC a internetu
Nástup možný IHNED.
V případě Vašeho zájmu zašlete svůj profesní životopis na adresu personalista [at] charitahk.cz (personalista[at]charitahk[dot]cz)
Bližší informace na www.charitahk.cz nebo na tel. č.: 777 721 620 vedoucí Domu Matky Terezy nebo 774 519 098 personalistka.