Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

Referent/ka stavebního oddělení

Práce, která má smysl – nejen profesně, ale i lidsky

Hledáte zaměstnání, kde nejde jen o výkon, ale i o hodnoty, vztahy a službu?
Přidejte se k nám – do týmu, který se stará o správu církevního majetku s respektem,
pečlivostí a vědomím, že i technická a administrativní práce může být službou s přesahem.
Nabízíme stabilní zázemí, přátelské prostředí v centru Hradce Králové

a možnost podílet se na něčem, co má hlubší smysl.

  Co bude Vaší hlavní náplní práce?

🔧 Zajištění hladkého chodu správy budov

Budete mít na starosti administrativní agendu spojenou se správou a údržbou nemovitostí – od dokumentace až po komunikaci s nájemci.

📄 Práce s dokumenty a smlouvami

Budete kontrolovat dokumentaci, připravovat podklady pro vyúčtování nákladů a uzavírat nájemní smlouvy (máme vzorové smlouvy).

💬 Komunikace s nájemci a dodavateli

Čeká Vás každodenní kontakt s nájemci i řemeslníky – domlouvání oprav, přebírání hotových prací, přehlašování služeb jako je voda, teplo nebo elektřina.

🧾 Administrativa, která dává smysl

Vaše práce bude mít přímý dopad – díky Vám budou budovy v pořádku, nájemci spokojení a vše bude fungovat tak, jak má.

 

  Co od Vás očekáváme?

Vzdělání a odborné znalosti

  • SŠ nebo VŠ vzdělání stavebního směru
  • Dobrá orientace v administrativě a technické dokumentaci
  • Velmi dobrá znalost práce na PC, zejména v Excelu

Osobní předpoklady

  • Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
  • Schopnost jasně a vstřícně komunikovat
  • Orientace v církevním prostředí je výhodou, nikoli podmínkou

  Co Vám nabízíme?

Stabilní zázemí a smysluplnou práci

  • Pracovní poměr na plný úvazek ve stabilní organizaci
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Hradce Králové
  • Odborné vedení a podporu při zapracování

Flexibilita a benefity

  • Pružná pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené s možností čerpání i ve zkušební době
  • Příspěvek na stravování

Nástup

  • Ideálně v průběhu září až října 2025 – rádi se přizpůsobíme

Cítíte-li se touto nabídkou osloveni, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis nejlépe do 7. 9.  2025 na adresu: personalni [at] bihk.cz (personalni[at]bihk[dot]cz) (tel.: 495 063 604 v čase 8:00-16:00).

 

Biskupství královéhradecké (dále jen "Biskupství") informuje uchazeče, že je správcem osobních údajů dle nařízení GDPR. V té souvislosti uchazeče vyzývá, aby do životopisu a dalších materiálů uváděli pouze relevantní údaje nezbytně nutné pro kvalifikované rozhodnutí ve výběrovém řízení. Biskupství je bude zpracovávat výhradně za tímto účelem, právním základem pro zpracování je postup před uzavřením pracovní smlouvy a oprávněný zájem Biskupství. Materiály neúspěšných uchazečů Biskupství uchová pouze po dobu šesti měsíců, poté je skartuje. Každý uchazeč má právo požádat o informaci, které údaje o něm Biskupství zpracovává a proč, dále má právo na přístup k těmto údajům, na jejich doplnění, aktualizaci či upřesnění. Proti zpracování osobních údajů lze v odůvodněných případech vznést námitku, požádat o výmaz či omezení zpracování. Ve všech záležitostech ochrany osobních údajů se mohou uchazeči obracet na pověřence pro GDPR, jehož kontaktní údaje naleznou na www.bihk.cz/gdpr. Se stížnostmi se uchazeči mohou obracet na Úřad pro ochranu osobních údajů. Biskupství královéhradecké si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici, pokud uchazeči nenaplní očekávání organizace.