Co bude náplní Vaší práce:
- podpora klientů při činnostech v Kreativní dílně a v rámci jejich bydlení
- spolupráce na individuálním plánování a vedení písemné dokumentace o průběhu poskytování služby
- zajištění provozu dílny – nákup materiálu, plánování a realizace aktivit, včetně účasti na prodejních a prezentačních akcích
- odpovědnost za pokladnu Kreativní dílny a vedení související administrativy
- účast na poradách, supervizích, týmových výjezdech, vzdělávacích a PR akcích.
Jakého spolupracovníka hledáme:
- kreativního a organizačně schopného člověka
- samostatného, zodpovědného a spolehlivého, manuálně zručného a fyzicky zdatného
- týmového hráče s dobrými komunikačními dovednostmi
- někoho, kdo má opravdový zájem o tuto práci a přistupuje k ní s nasazením
- zvládá náročnější situace s klidem a rozvahou
Co Vám nabízíme:
- práci na plný úvazek – 8 hodinové směny (pondělí - pátek)
- zázemí stabilní neziskové organizace,
- přátelský a vzájemně se podporující tým
- smysluplnou práci, která má skutečný dopad
- příspěvek na stravování, pět týdnů dovolené, vzdělávání
- čtvrtletní prémie
Co musíte splňovat:
- minimálně střední vzdělání s výučním listem nebo střední vzdělání s maturitou
- absolvovaný akreditovaný kvalifikační kurz pracovníka v sociálních službách (možno doplnit po nástupu
- trestní bezúhonnost
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- dobrou znalost práce na PC a internetu
Nástup možný od 01. 09. 2025. V případě Vašeho zájmu zašlete svůj profesní životopis do 22. 06. 2025 na adresu personalista [at] charitahk.cz (personalista[at]charitahk[dot]cz) Bližší informace na www.charitahk.cz nebo na tel. č.: 777 721 620 vedoucí Domu Matky Terezy nebo 774 519 098 personalistka