Co u nás budete dělat:
• podporovat klienty při činnostech v Kreativní dílně a v bydlení
• v plnění jejich individuálních plánů a vést písemnou evidenci o průběhu poskytování služby
• nakupovat materiály, plánovat a realizovat činnosti, včetně účasti na prodejních akcích
• zodpovídat za pokladnu Kreativní dílny a vést s tím související administrativu
• účastnit se porad, supervizí, výjezdů týmu, vzdělávacích a PR akcí
Jakého spolupracovníka hledáme:
• s vysokou mírou kreativity a organizačními dovednostmi
• samostatného, zodpovědného a spolehlivého, fyzicky zdatného a manuálně zručného
• týmového, s komunikačními dovednostmi
• takového, který se bude věnovat pracovní pozici se zájmem
• který bude zvládat i náročnější situace
Co Vám nabízíme:
• práci na plný úvazek – 8 hodinové směny (pondělí - pátek)
• zázemí stabilní neziskové organizace,
• přátelský a vzájemně se podporující tým
• práci se smysluplným obsahem
• příspěvek na stravování a pět týdnů dovolené, vzdělávání
• čtvrtletní prémie
Co musíte splňovat:
• minimálně střední vzdělání s výučním listem nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou a absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu pracovníka v sociálních službách (kurz je možné doplnit po nástupu)
• trestní bezúhonnost
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• dobrou znalost práce na PC, internetu
V případě Vašeho zájmu zašlete do 29. 02. 2024 svůj profesní životopis na adresu personalista [at] charitahk.cz
K dalšímu jednání Vás budeme kontaktovat.
Bližší informace na www.charitahk.cz nebo na tel. č.: 777 721 620 vedoucí Domu Matky Terezy