Co u nás můžete čekat:
• nabízíme kreativní, zajímavou a odpovědnou práci v příjemném pracovním prostředí a přátelské atmosféře
• spolupráci v rámci organizace, ale i navenek s dalšími organizacemi a institucemi
• řízení služebního automobilu – jedná se o přímou práci s klienty v terénu, v přirozeném prostředí klienta
• rozvoj vašich manažerských dovedností – vedení vlastního týmu pracovníků v sociálních službách
• naši práci stále rozvíjíme
Co musíte splňovat:
• vzdělání dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách na pozici sociálního pracovníka
• trestní bezúhonnost
• znalost individuální práce s klienty
• samostatnost, zodpovědnost, týmovost, komunikační a organizační dovednosti, odolnost vůči stresu
• praxe v sociálních službách výhodou
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič (výhodou)
• uživatelskou znalost práce na PC – MS Office (Excel, Word)
Výhodou:
• znalost systému sociálních dávek pro seniory a osoby se zdravotním postižením
Co nabízíme:
• pracovní poměr na plný úvazek
• zázemí stabilní neziskové organizace
• čtvrtletní odměny
• další odborné vzdělávání, supervize
• týden dovolené navíc
• stravenkový paušál
V případě Vašeho zájmu zašlete svůj profesní životopis a motivační dopis na adresu: personalista [at] charitahk.cz.
Bližší informace na www.charitahk.cz, nebo na tel. 775 418 656 (vedoucí služby), 774 516 098 (personalistka)