Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

Neratov díky reklamní kampani boduje!


Datum:

"Do Neratova se nelze nevrátit!", prohlašují ti, kteří ho jednou navštívili.

Neratov díky reklamní kampani boduje!

Neratov. Termín v poslední době často skloňovaný. A to nejen pro první čerstvě uvařené pivo, na kterém si v těchto dnech pochutnávají první jeho fandové. V minulých týdnech se však po zemích českých objevily i billboardy s P. Josefem Suchárem, které vyvěsil v rámci své reklamní kampaně jeden z největších bankovních domů v České republice. A manažerka kampaně Andrea Studohradová nám osvětlila důvody spojení s Neratovem.

Proč vůbec taková rozsáhlá kampaň, navíc pro oblast opomíjenou – sociální práce s postiženým lidmi? Kampaň pro Neratov je součástí velkého komunikačního konceptu České spořitelny s názvem Když ve vás někdo věří, dokážete víc. Očekáváme, že se prostřednictvím námi zveřejněných příběhů, jako je nyní právě Neratov, lidé dozvědí, co umí Česká spořitelna podpořit a jaké inspirativní věci se ve spolupráci s naším bankovním ústavem dělají. Je to image kampaň nejen pro nás, ale i pro konkrétního našeho partnera, kterého zveřejněním jeho příběhu dostaneme do všeobecného povědomí společnosti. Konkrétně u Neratova doufáme, že mu bude díky naší masivní kampaní pomoženo i z jiných zdrojů a že se o něm dozví ještě více lidí a že se lidé dozvědí o životě spoluobčanů, kteří žijí s mentálním postižením.

Jak tedy kampaň zapůsobila na veřejnost? Kampaň poběží až do ledna, proto máme prozatím jen dílčí výsledky. Ale víme, že během čtyřech dnů, kdy jsme vysílali přes facebook z Neratova, nás sledovalo 340 tisíc unikátních uživatelů a celkově jsme za čtyřdenní vysílání zasáhli přes dva miliony uživatelů facebooku. To jsou první naše statistiky. Hodnotit budeme kampaň až v průběhu ledna.

Česká Spořitelna konkrétně mimo tuto kampaň Sdružení Neratov nějak pomáhá? Jsme jejich banka, pomáháme jim investovat a řídit jim finance a společně s naší nadací podporujeme finančně konkrétní neratovské projekty a nezanedbatelná je i dobrovolnická práce našich lidí. Neratov získal i cenu nadace České Spořitelny, která je spojená i s finančním příspěvkem.

Byla jste osobně v Neratově?

Několikrát. A místo mě zasáhlo až tak, že si dokážu představit, jak v důchodovém věku právě v Neratově produktivně trávím čas. Kdo jednou do Neratova přijede, chce se tam vracet. 

---------

Poslechněte si P. Josefa Suchára jak vypráví o smyslu Sdružení Neratov. zde