Zprávy

Neratov díky reklamní kampani boduje!

Neratov díky reklamní kampani boduje! "Do Neratova se nelze nevrátit!", prohlašují ti, kteří ho jednou navštívili.

 

Neratov. Termín v poslední době často skloňovaný. A to nejen pro první čerstvě uvařené pivo, na kterém si v těchto dnech pochutnávají první jeho fandové. V minulých týdnech se však po zemích českých objevily i billboardy s P. Josefem Suchárem, které vyvěsil v rámci své reklamní kampaně jeden z největších bankovních domů v České republice. A manažerka kampaně Andrea Studohradová nám osvětlila důvody spojení s Neratovem.

 

Proč vůbec taková rozsáhlá kampaň, navíc pro oblast opomíjenou – sociální práce s postiženým lidmi? Kampaň pro Neratov je součástí velkého komunikačního konceptu České spořitelny s názvem Když ve vás někdo věří, dokážete víc. Očekáváme, že se prostřednictvím námi zveřejněných příběhů, jako je nyní právě Neratov, lidé dozvědí, co umí Česká spořitelna podpořit a jaké inspirativní věci se ve spolupráci s naším bankovním ústavem dělají. Je to image kampaň nejen pro nás, ale i pro konkrétního našeho partnera, kterého zveřejněním jeho příběhu dostaneme do všeobecného povědomí společnosti. Konkrétně u Neratova doufáme, že mu bude díky naší masivní kampaní pomoženo i z jiných zdrojů a že se o něm dozví ještě více lidí a že se lidé dozvědí o životě spoluobčanů, kteří žijí s mentálním postižením.

 

Jak tedy kampaň zapůsobila na veřejnost? Kampaň poběží až do ledna, proto máme prozatím jen dílčí výsledky. Ale víme, že během čtyřech dnů, kdy jsme vysílali přes facebook z Neratova, nás sledovalo 340 tisíc unikátních uživatelů a celkově jsme za čtyřdenní vysílání zasáhli přes dva miliony uživatelů facebooku. To jsou první naše statistiky. Hodnotit budeme kampaň až v průběhu ledna.

 

Česká Spořitelna konkrétně mimo tuto kampaň Sdružení Neratov nějak pomáhá? Jsme jejich banka, pomáháme jim investovat a řídit jim finance a společně s naší nadací podporujeme finančně konkrétní neratovské projekty a nezanedbatelná je i dobrovolnická práce našich lidí. Neratov získal i cenu nadace České Spořitelny, která je spojená i s finančním příspěvkem.

 

Byla jste osobně v Neratově?

Několikrát. A místo mě zasáhlo až tak, že si dokážu představit, jak v důchodovém věku právě v Neratově produktivně trávím čas. Kdo jednou do Neratova přijede, chce se tam vracet. 

 

---------

Poslechněte si P. Josefa Suchára jak vypráví o smyslu Sdružení Neratov. zde

 

Kalendárium

Myšlenka pro dnešní den
Byli jsme vykoupeni drahou krví Krista, bezúhonného a neposkvrněného beránka.
1 P 1, 19

 

Kontakt

BISKUPSTVÍ KRÁLOVÉHRADECKÉ

Velké náměstí 35
500 01 Hradec Králové
tel.: +420 495 063 611

fax: +420 495 512 850

 

IČ: 00 44 51 34
DIČ: CZ 00 44 51 34  

číslo účtu: 1006010044/5500

 

Tiskový mluvčí

» Napište nám